Påsk

Nu var påsken över och tillbaka till jobbet och verkligheten.
Har haft en bra påsk överlag.
I Torsdags var jag och Bambi och kollade Snowstorm.
Kunde bara inte missa det , tradition. Varit där varje skärtorsdag sen jag var 18.
Längesen...
Men jag hade kul, det var en lyckad kväll. Alla kvällar med Bambi är lyckade.
Min älskling <3

I fredags var jag på Husaren. Förfesten var i Sackos nya lägenhet i Skövde.
Var lite komsikt, den ser ut precis som lägenheten han hade i lidköping :P
Fast nån kvadratmeter mindre tydligen. Hannah och Kimmo var med...
Även Tommie, Robin, Magnus och en tjej som jag har för mig hette Sara. Inte säker, pinsamt.
På Husaren var det kul. Helvete vad vi ägde på dansgolvet...
Kvällens roligaste var ju iaf när nån (kommer ej ihåg vem) utmanade till att hoppa upp på ryggen på den största killen
vi såg.. Och Hannah tar sats och springer dit och hoppar upp på ryggen på honom. Och han hanterar
det så jäävla coolt. All respekt till honom iaf. Och till H självklart.

Lördag och påskafton. Fest i Berga hos Håkan. Samma fyllepack där som vanligt. Kärlek till alla.
Var trevligt. Lite drickspel spelades som vanligt. Jag fick vara med fast att jag drack Cola.
Vissa gick ut, vissa stannade kvar. Drog iaf till Björnes med syrran, Gordon, Jocke och Ek.
Var väl inte överdrivet kul där kanske. Det bästa på hela kvällen var iaf när jag stog i baren, väntade på min
cola, kollar upp och sen Honom. Jisses, Fredrik är på Björnes. Var sjukt längesen... Kramkalas i massor blev det iaf.
Var han verkligen så snygg när han lämnade mariestad sist?? Jaja, kul att se honom var det iaf verkligen.

Mysig natt var det oxå. I det läget struntar jag i vad du känner och tycker egentligen, jag behöver bara din närhet.
Försökte hålla mig vaken så länge som möjligt så att jag kunde få höra och känna dina hjärtslag.
Men sen så var det söndag i vanlig ordning och ångesten kom. Det gick bra ett tag, hade hoppats att det kanske skulle fungera denna gång, att jag skulle slippa må dåligt av det. För jag mår ju jämt så bra när jag lämnar din säng... Men nejdå, dags att må dåligt igen.. Bara ligga och skaka på golvet och skrika. Men smärtan av att inte ha dig där försvinner inte. Den är för stark för att jag ska få bort den......

//åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0