Sanna

Sanna var hemma i helgen oxå förresten! Kul att träffa henne, lika trevligt som alltid.
Vi satt hemma hos mig och kollade på skräckfilm. The Strangers. Ush, fick ju sitta med
händerna framför ansiktet över halva filmen :P Sanna var inte så modig hon heller kan jag
säga, moahaa...  Vi skrek ikapp... Stackars Fredrik säger jag bara ;)

Denna låten är till dig Sateliten!

Jag har fått en vän som jag kan lita på
I den mörkaste natt så finns hon alltid där
Mina tårar har hon torkat bort
Och tillsammans har vi skrattat gott
Hon finns där vid min sida när stormarna går
Ger mig mod att stå för det jag alltid har trott på

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
Dimman lägger sig och de står kvar
Sanna vänner är det bästa du har


Här kommer en fin bild på oss som är tagen på självaste nyårsafton!


Kommentarer
Postat av: Sanna Helsing

Tack för de fina orden, värmde. Du får komma till Uppsala och se hur jag lever här också någon gång tycker jag,jag kommer nog inte att komma till M-stad på rätt länge nu. Många vänskapskramar o pussar

2009-04-16 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0