freeeeeedag

Lugn och skön fredagkväll.
Har varit på Rhodos och ätit mat.
Åt rödspätta med klyftpotatis... Smarrigt.
Sen en sväng hemma hos Jonas och spelade risk med han, thomas och johan.
Jag kom nog tvåa tror jag :)
Är nöjd med det med tanke på att jag inte gillar det spelet riktitgt :P
Måste ju tänka så mkt så det blir ju jobbigt för mig, hehe....
Kul dag på jobbet oxå.
Mamma är i Mora och kommer hem på söndag om det är nån som vill veta det :D

Imorgon får vi se vad det blir.
Johan ska spela golf på morgonen men jag sover säkert ändå så lagom att jag vaknar när han kommer hem.
Kan vi äta frukost ihop.
Nu är det snart dags för sängen tror jag, är trött.
Kan man gå och lägga sig och sova klockan tolv på en fredag?
Jaaaaaaaa, det kan man juh....

Jag mår i alla fall bättre nu än förut.
Vet inte vad det var. Men har mått så illa i veckan.¨
Så det förbättrar ju inte allt direkt.
Nu kan jag i alla fall njuta av helgen,

Godnatt på er!

puss // å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0