Jag får liksom ingen ordning


Jag har och kommer alltid att älska Lars Winnerbäck.
Konserten förra året kommer jag glömma sent...
Precis som alla dom gånger jag sett honom.
Måste köpa biljetter tills i höst/vinter när han kommer till Skövde.
Jobbigt med ett år utan Lasse annars :)
Idag släpptes hans nya singel.
Lite annorlunda sound.
Mer synth, mindre akustiskt...
Jag gillar ju akustiskt väldigt mkt, men låten är bra!
Kollegorna tycker väl att jag är helknäpp som lyssnar på den för 10e gången nu ....
Men det bjuder jag på ;)

Vad tycker ni om den?


Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
det kanske var pundigt
det kanske var bra


Trevlig helg på er allesammans!
p&k // å


Kommentarer
Postat av: thomas

den var ju inte dålig, fast som du sa så gillar jag mer akustiskt också.. men gripande text iaf.

2009-08-21 @ 12:53:23
URL: http://djuping.blogg.se/
Postat av: Magnuf

Jag tycker musiken var skitbra :) Lite som the sounds i stilen. Sen är jag inget superfan av Lasse men det är helt klart en bra låt.

2009-08-25 @ 11:22:50
URL: http://lappri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0