oooonsdag

Så, då var denna jobbdagen slut när som helst.
Skulle egentligen jobbat till 17 som vanligt men ska på möte med terapefterna idag igen...
Känns som om jag är där hela tiden. Men antar att det för nåt bra med sig.
Idag har jag inte spelat så mkt christmas crunch iaf.
Kanske kan lyckas komma ifrån skiten , hehe.
Satt och spelade Tiger Woods golf hela kvällen igår.
Gick inte så bra, kunde inte koncentrera mig.
Var nog för trött.
Vart på möte innan oxå.
Plus ätit pizza med Kim.
Så fick nog lite matkoma tror jag.

Ikväll blir det musicquiz på björnes som vanligt :P
Hoppas på lite lättare frågor idag, brukar vara så extremt svåra annars.

Hepp, dags att springa nu så jag kommer i tid...
Trevlig lillördag på er allesamman.

puss o kram.


Kommentarer
Postat av: Jelle

fina åsa, ha det så bra! :)

2009-08-06 @ 12:10:54
URL: http://jelleelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0