tröttis

jobb jobb jobb, trött , trött , trött...

Helvete vad trött jag är.
Började ändå 8 idag, borde fixa att börja då juh.
Fick frukost imorses.
Du skämmer bort mig :)

Sitter här på jobbet och häver i mig kaffe.
... och spelar christmas crunch.
Fan, det är så jobbgit och jag blir ju bara sur...
Men kan inte sluta.´
Jag leder ju inte.

Spenderade stora delar av gårdagskvällen vid tevespelet.
Fastnat för Johans golfspel. Börjar bli rätt duktig nu tycker jag allt.
Idag ska jag få göra en helt egen gubbe som jag kan träna upp så att den blir bra.
Var och fika med Hannah och Kimmo igår oxå, alltid lika trevligt.

I eftermiddag blir det nog hem till K en sväng och sen på möte.
Sen spöa Johan i  golfen idag igen :p

puss&kram Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0