when it just seems fine ......

Då var det jobbvecka igen....
Som vanligt.
Löneförhandling imorgon... Har hört hur det gick för dom andra så det är ju inget jag ser fram emot direkt...

Helgen gick bra.
Viken var kul, det är mysigt där borta.
Kul att träffa släktingarna man inte sett på länge.
Kastade lite yxa och pil :) Hade inte blivit något bättre alls sen förra året.
På kvällen badade jag och abbi i varsin badbalja.
Hahah vet inte hur jag fick plats i den egentligen.
En liten svart plasthink typ.
Men det var varmt och skönt. Massa badsalt oxå så, skum skum....
Sen basta... Det var oxå varmt.

Bilder från Viken kommer lite senare.

Åkte hem på lördagen. Åkte till Melker och sen vidare till Björnes.
Dansa och tjata med folk :) En av mina favvosysslor.
Men saknade Hannah...
och johan :)

Igår var vi och spelade minigolf med Ola och Mia.
Gick väl sådär... Vann inte men tror jag är rätt nöjd ändå.
Första gången på hur länge som helst som jag spelade i Alhagen.
Kunde gått värre...

Sen var det lugnt, kollade 2 ½ men och sen somnade jag =) Så trött.
Skyller på att kaffeaparaten var trasig på jobbet så jag inte fick nåt kaffe på hela dan....

Ha det så bra!
puss puss


All I want is someone I can't resist
I know - all I - need to know
By the way I got kissed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0