Godmorgon!

Då var det onsdagmorgon. Sitter här på jobbet som vanligt och ugglar. Peppar peppar men det verkar som att det blir en rätt lagom dag idag, inte en kaosartad förmiddag som igår iaf. Puckon som skickar ut nya system som inte ens verkar halvfärdiga ...
Känner mig rätt pigg idag även fast att det inte blev mycket sömn inatt. Kom inte i säng förräns vid 2 ungefär och somnade nog inte förräns 3 för var ett jäkla liv i vardagsrummet. Först Bistro med fotboll och sen MarioCart tävlingar hela natten :P Jävlar vad kul det är att spela det på Wii med rattar.. Har älskat MarioCart sen första gången jag spelade det på Nintendo64 på den gamla goda tiden. Jag och Jimmy, två extremt dåliga förlorare som halvt krossade varandra.
Ikväll får vi se vad som händer, möte först från 17,30-20,30. Lääänge. Men det ska nog gå bra!
Sugen på att köpa nytt nagellack oxå. Får se om jag gör det idag eller i helgen. Funderar på att ha en shoppingdag på lördag, köpa lite nya kläder till garderoben. Bort med allt grått och tråkigt.

Ha en bra dag, kanske skriver mer sen...

Kramar åsaaaa ♥


Kommentarer
Postat av: thomas

en röd teddy i spets har jag hört att alla bör ha i garderoben, passar utmärkt till det röda nagellacket du kommer köpa!

2009-02-25 @ 15:24:22
Postat av: Emma

Älska MarioCart. Är ju hur kul som helst. :) ser fram emot lördag ;D

2009-02-25 @ 16:03:28
URL: http://xema.blogg.se/
Postat av: Bambi

Puss min älskling!

Fan vad vi ska shoppa på lördag.

Eller mest du :P

2009-02-26 @ 11:31:23
URL: http://bambiboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0