Arvikafestivalen 2009

Nu är jag hemma efter ett par dagars festivalande.
Fy fan vad kul jag har haft.
Helt sjukt...
Läntar till nästa år, trivs så jävla bra på festival.
Träffa massa nytt folk, bara tjööta som fan.
Kolla massa bra band, jihaaa...
Depeche Mode, Nine Inch Nails, Mustach, Hoffmaestro, Röyksopp, Thåström....
+ en massa till.
Har verkligen haft skoj, inget depp alls.
Bara lite, på en låt. Thåström - fan fan fan ... Då brast det.
För mycket känslor i den låten. Men bryt ihop, gråt några minuter, sen bli glad och partaja igen.
Nykter oxå, första nyktra festivalen nånsin. Gick bra, bättre än förväntat.
Roligaste festivalen nånsin oxå... Wohoo..
X-möscamp bodde jag i. Klä ut sig till tomte, lussa lite. Lyssna på julmusik.
Vi hade det roligaste och bästaste campet på hela festivalen, om jag får säga det själv iaf.
Så jag längtar redan till nästa år.

Arvikafestivalen 2010. Be there or fuck off!

    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0