Jobb jobb

Då var man tillbaka på jobbet igen då efter en lugn och skön semester.
Var segt att gå upp i morses. Ville ligga kvar och mysa...
Tur att jag började 10 idag.
Blir värre att gå upp imorgon när jag börjar 8.
Skulle egentligen börjat 7 men bytte pass, skulle aldrig fixat att gå upp så tidigt.

Sååå jobbar Hannah eftermiddag hela veckan så kommer säkert inte kunna se henne förräns på fredag </3
Såg henne inte i helgen heller, hon fick för sig att åka till stockholm.

Min helg har varit bra iaf. Var ute lite i fredags, satt på Bistro och åt en sallad, blev sugen på att dra till Björnes och dansa lite. Hittade Lasse så han fick följa med mig :p
Lördags blev det oxå Björnes. Var hemma hos Fia innan. Hon har varit i Marstrand hela veckan så var kul att se henne.
Har allt saknat lite.
För mkt folk på Björnes dock. Kunde ju knappt röra sig.
Så gick rätt tidigt.
Det låter bra att säga så iaf, fast förmodligen var jag bara mest myssugen :)

Nu dags att jobba vidare, är väldigt lugnt bara så har inte så mkt att göra.
Ha det gött!
p&k // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0