Reach out and touch faith

Har inte pratat med dig så mkt på sista tiden.
Men har förstått att allt inte är så bra.
Vill att du ska må bra.
Du har betytt så mkt för mig.
Jag är glad nu, jag är lycklig....
Vill att du oxå ska vara det!
Vet att jag inte ska hoppas på för mkt.
Orkar inte bli sårad igen. Men för en gång skull så känns det bra.
Ska verkligen försöka att inte överanalysera allt.
Även om jag mår bättre än jag gjort på hur länge som helst så ligger jag ändå alltid på gränsen.
Det behövs ju så lite för att allt ska brista.
Men jag är uppe på fötterna igen....  tror jag.

Älsklingen har fått ögoninflamation oxå. Stackaren.

// Åsa

Take second best,
put me to the test,
things on your chest,
you need to confess,
i will deliver,
you know i'm a forgiver

Kommentarer
Postat av: Putte

Gillar rubriken!

Början på en bra låt :D

2009-07-28 @ 17:38:00
URL: http://bornonarainyday.blogg.se/
Postat av: åsa

hehe jag vet. Har laddat ner spotify på jobbet nu så lyssnade på den rätt mkt igår. Jag har kommit på att den är rätt bra faktiskt :D

2009-07-29 @ 08:20:17
URL: http://lifeofamaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0