Att sova är det närmsta svarta jag kommer ...

Så var det måndag igen och allt börjar om. Försöka klara sig igenom veckan för att sen få helg.
Helg så att jag kan sova... Sova så mycket som möjligt, sova bort så många timmar som bara går...

Sova för att slippa vara vaken.
Sova för att slippa känna.

Försökte rensa i garderoben i helgen, få bort kläder som jag ändå aldrig kommer använda igen.
Kläder som jag aldrig nånsin använt, varför ha dom kvar?
Lyckades nästan gå igenom en hel garderob innan dagens första sammanbrott kom.
Då var det bara att lägga sig i soffan igen. Kolla på film för att fokusera på nåt annat. Snygg,sexig,singel blev det.

Fredagen var rätt lugn. Jobbade, hemma hos farfar på kalas, möte... Lite fest på johannesberg i ett växthus.
Märklig upplevelse ändå... Sen hem och ta ett piller och sova.

Lördagen fotboll på bistro. Vet vi väl alla hur den matchen slutade ...
Sen ut på Björnes med syster mm...
Hade faktiskt roligt, tro det eller ej.. Det räcker med att jag ska komma ut ibland, placera mig på ett dansgolv, känna trycket från musiken och bara vara, koppla bort alla tankar... Träffa mycket folk jag känner, få kramar.
Få höra snälla saker, från flera personer utan att behöva fiska efter komplimanger.
Behöver höra det nu, få känna att jag ändå är värd något.
Tar åt mig av allt positivt nu, även om jag är dålig på att ta emot komplimanger...
Förstår att jag måste det för att inte låta mig knäckas helt ...

Kommentarer
Postat av: thomas

ta åt dig lite av dig själv, för det finns så mycket positivt med dig att det inte får plats att skrivas i kommentarerna! du kan få en hel LISTA när jag inte ligger utslagen i soffan <3. cheer up cherie

2009-06-08 @ 21:41:31
URL: http://djuping.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tänker på dig ofta!

Jag menar vad jag sa igår, du kommer bli bättre, inte för att du vill, utan för att du inte har något annat val.

Så det så!



Puss på dej bönan

2009-06-10 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0