flåååås

Pust....
Känns som om jag fortfarande andas med flåset i halsen...
Var ute och sprang igår. Men fan, det var rätt skönt faktiskt.
Inte under tiden kanske, men efteråt.
Tur att jag har Hannah som lyckas dra med mig ut.
Men nu är jag sugen och ser redan fram emot nästa gång.
Kommer förhoppningsvis hinna med ett till pass i veckan.

Jag vet ju att träning är bra mot många saker. Inte bara för att hålla sig någorlunda smal mm.
Min läkare tjatar jämt på mig om att jag måste träna regelbundet. Är tydligen vetenskapligt bevisat
att det räcker att träna 30 min 3 gånger i veckan, även om det är i lugnt tempo, för att
motverka dom starkaste delarna i manodeprissiviteten. Visst, dom maniska perioderna kommer
jag väl inte komma ifrån men det kanske kan bli bättre.

Så ut och spring med er allihopa!

Men allt som allt så var faktiskt gårdagen helt okej.
Mådde bra nästan hela dagen. Skönt.
Behövde det.

Först jobb till 17
Sen fika Ströööget
Möte *snygging där, dreggla*
Ut och springa.
Mario Kart några timmar ...
Soooova


Kram Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0