Michael Jackson



29 augusti 1958 - 25 juni 2009


Alltså, jag har aldrig varit något större Michael Jackson fan.
Klart att jag har sjungt med och försökt mig på att dansa moonwalk till hans låtar.
Men jag har aldrig varit lyrisk när jag hört nåt av honom.
Men ändå så känns det lite sorgligt att han är död.
Jag kan verkligen inte låta bli att fascineras av denna konstiga (?) människa.
Liksom, vem gör en låt där innebörden är att it doesn't matter if you are black or white och sen går
och opererar sig som fan för att bli vit??
Eller vem tvingar sina barn att bära masker och halvt bo på ett zoo?
Men ändå, det ligger mkt sanning i orden King Of Pop...
Han var ju jävligt duktig... Även om han inte har alla hästar i hagen.
Fast vem fan har det? Jag ska ju sätta mig och vakta gula postlådan utanför Åkes vid 18 så *idiot åsa*

Snart glass med K. Sweet.
Men först till sjön och fixa grejjer ...

Peace!

'Cause this is thriller, thriller night
And no one's gonna save you from the beast about to strike
You know it's thriller, thriller night
You're fighting for your life inside a killerer, thriller tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0