Semestern närmar sig med stormsteg

Så, då var helgen över och det var måndag och vardag igen.
Fast det känns faktiskt inte som vanlig vardag.
Imorgon är sista dagen jag jobbar innan semestern.
På onsdag bär det av till Arvika och festivaaal. Hoppas det blir lika skoj som alltid, om inte ännu roligare...
Magnuf är ju hemma i Sverige oxå, saknat... (Bild på oss längre ner).
Sen måndag kanske ner til stugan i Småland. Inte helt bestämt än men...
Vore kul isf. Fast klarar bara några få dagar, finns ju varken el eller toalett :P

Tackar alla för i helgen. Hade en toppenkväll i lördags måste jag säga.
Först Mumma och lyssna på Egon. Han var lika bra som alltid.
Sjunga och dansa och klappa gäärnet. Kände mig nästan lite hes dan efter :)
Sen Björnes som vanligt.. Hade skoj där oxå.
Lite osmarta saker kanske , men kändes ändå rätt. På ett konstigt sätt....
Mys på natten oxå. Behövde det. Tänka på nåt annat....

Och så säger jag som vanligt, Hannah saaaknar dig. Hoppas vi kan ses idag :)

puss&kram Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0