uppåt?

Börjar faktiskt känna mig lite bättre.
Vet inte om jag förtjänar det men så är det ...
Trött på att låta andra personer få mig att må dåligt.
Vill ha kul, vill må bra.
Är det för mycket begärt?
Hade ju en kul helg egentligen...
Husaren med Emmer och allsång i fredags.
Emmer blev dock lite tröttis.
Träffa andra gamla kompisar, massa skojigt..
Lördags Mumma, och lyssna på Egon. Riktigt bra, och hade skoj.
Björnes, hade skoj där oxå..
Natten, allt sket sig.. Igen.
När ska jag fatta?

Kom hem efter jobbet, trött och ledsen.
Såg en ros. T hade gett mig den, tusen tack. Jag blev glad.
Ola gjorde god kvällsmat till mig igår oxå, fick grillat och halumiost.. Jammiii...

Förresten, Hannah och Fia är söta.

Love Å


Kommentarer
Postat av: thomas

anything for you sweety :)

2009-06-02 @ 17:42:58
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0