blir gaaalen

Nu sitter jag här och har jättemkt skuldkänslor för att jag ger dig så mkt skit.
Det här är ju inte ditt fel, och det vet jag ju oxå innerst inne.
Jag kan inte skylla alla mina problem på dig.
Vill verkligen skriva det här så att alla som läser detta förstår att du har varit ärlig mot mig.
Visst, du har väl kanske inte varit det jämt men du har alltid varit det om dom
sakerna som verkligen har betydelse.
Du kan kolla mig i ögonen och säga att du inte är kär i mig, och ändå fattar jag inte.
Då är ju felet mitt att jag blir sårad hela tiden...
Kan nån förklara vad det är för fel på mig egentligen??

// en förvirrad men fortfarande hysterisk och knäpp åsa

Kommentarer
Postat av: emma

2009-03-31 @ 16:29:02
Postat av: emma

Hej kusin. Hittade din blogg via din mammas hemsida. Skönt att du inte håller allt inombords, förstår att du inte skiver allt här men det som kommer ut via tangeterna kommer oftast på något sätt ur systemet och det känns bättre efteråt. Hoppas det är så för dig. Du ska veta att jag alltid har en extramadrass om du skulle vilja/behöva komma bort eller bara vill se lite av södra Skåne och Köpenhamn.

Hörde att farbror Mats redan bokat stugan till denna sommaren, hoppas vi ses då, om inte förr!

Sköt om dig.

Kramar

2009-03-31 @ 16:35:00
Postat av: Anonym

vad gör du? :)

2009-03-31 @ 16:40:36
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: thomas

jag kan räkna upp dina fel på en hand, och ändå få minst 4 fingrar över, så du ser på fel sätt. Plocka ut den där grumliga linsen så ser du nog bättre! :-)

2009-03-31 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0