Onsdagstänkande

Idag är det onsdag.
Onsdagar är rätt sköna ändå för då vet man att imorgon är det torsdag och sen kommer fredagen och helgen.
Idag ska jag på ansiktsbehandling, ska bli skönt. Eller skönt och skönt, ont som fan brukar det göra men ...

Sen ikväll vet jag inte vad som händer, tänkte att jag kanske ska försöka sova hemma idag.
Är ju ändå 23 år, kan ju inte vara rädd för att vara själv hur länge som helst.
Men kanske inte är ensamheten i sig jag är rädd för, kanske är mig själv?
Jag känner mig själv för väl för att veta att jag inte borde vara själv, iaf inte just nu...
Minns ju hur det blev i fredags, rädd för att det ska hända igen ...
Det skulle vara lättare om jag kunde vara arg på dig, men det är jag inte. Jag är bara besviken. Besviken på att jag litade på dina tomma ord om att du brydde dig, besviken för att du slänger bort allting, för vaddå liksom?


Jag har en bilddagbok oxå förresten där jag lägger ut bilder.
Är lite kass på att uppdatera men, ska försöka bli bättre på det ...
www.bilddagboken.se
Användarnamnet är asagustafsson.

Ne, nu dags att sluta grubbla för ett tag, blir ju inte bättre för det.
En fika vore på sin plats. Mmmm kaffe......

Hoppas ni har det bra!
Kram / åsaaaa


Kommentarer
Postat av: Nicke

du ska inte va rädd för dig själv de e dumt, tomten o snömannen bör man vara rädd för men inte sig själv

2009-03-18 @ 22:52:04
URL: http://psychohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0