23-årskalas

Imorgon (tisdag) blir jag ett år äldre och förhoppningsvis ett år smartare och ett år visare...
Sen om jag skulle kunna få bli snyggare, smalare, lyckligare och bara allmänt bättre så skulle inte det vara helt fel :)

Bilden nedan är från när familjen och släkten var hemma hos mig igår.

Hade födelsedagsfest i lördags för vänner, mer om det kommer när jag orkat laddat in bilderna i datorn.
Tack för alla presenter jag fått i helgen! Dom kommer komma till användning.

Lite av sakerna jag fick: (kommer inte ihåg allt just nu)

*En mixer.
*Smink
*Presentkort
*Smycken, massor :)
*Hårdvårdsprodukter
*Linne
*Ljus + snyggt fat
*Coola strumpor
*Årsprenumeration VeckoRevyn


Hoppas ni får en trevlig måndagkväll!
Kramar // Åsa


Kommentarer
Postat av: emma

du behöver inte bli smalare vännen! du är ju redan hur smal som helst! =)

2009-03-16 @ 18:00:22
URL: http://mememe.emmaakerlund.se
Postat av: Anna

Måste bara säga att hårdvårdsprodukter va nått nytt :p haha

2009-03-17 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0