Sommar

Idag har det varit så fint väder ute. Var jätteskönt.
Det märks verkligen skillnad på hur man mår.
Jag blir mycket gladare och mår så mycket bättre när det är soligt ute.
Visst, det var rätt kallt i skuggan och man känner att det inte är vår riktigt än. Men snart kommer den :)

Denna bilden är tagen från i somras på Arvikafestivalen.
Älskar verkligen festivaler.
Hoppas det blir åtminstone en i år igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Nu ska jag gå och fika med Håkaf.

puss&kram // Åsa


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhh, fan vad jag längtar till sommaren.

Fin klänning det där förresten, den får jag nog ta och låna någon dag :P

Vi blir nog tvungna att pallra oss till Arvika iallafall, blev ju jättesugen nu.

Puss älskling

2009-03-11 @ 17:06:14
URL: http://bambiboken.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där är väl inte från arvikafestivalen? är det inte midsommar eller nåt sånt? =P ser väldigt tomt ut i bakgrunden menar jag ;)

2009-03-12 @ 17:10:46
URL: http://mememe.emmaakerlund.se
Postat av: åsa

heheh du har helt rätt emma! Fel av mig :P

Idag kommer du :) puss pusssss

2009-03-13 @ 08:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0