Trött på all självömkan ...

Jag är inte dum.
Jag vet att det inte hjälper att jag ligger hemma och tycker synd
om migsjälv... Men ibland så är det ändå så skönt.
Skönt att ligga där och bara skrika även fast jag vet att ingen hör mig...
Har haft två helt förjävliga dagar nu, visste inte ens att det fanns
så mkt tårar i någons ögon... Men det får vara över nu,
jag orkar inte vara ledsen längre.
Bara att ta nya tag och kämpa, men jag kommer få kämpa som aldrig förr.
Men det kommer att vara värt det, jag vill ha tillbaka mitt liv.
Kunna känna att jag är värd nåt igen....
Och jag är fan imponerad av dig Ola, fattar inte hur du orkar vara så stark och hur du orkar ta hand om mig så mkt! Tack iaf, vet inte vad mer jag kan säga.


Bilden nedan är tagen på Lekevi i lördags.
Jag var och kollade när syrran spelade fotboll mot Kalmar.
Kommer inte ihåg vad resultatet blev men dom vann iaf :)

Kram åsa





Kommentarer
Postat av: åsa

Dom spela mot Kumla mena jag.. Blidde lite fel :P

2009-03-24 @ 14:22:39
Postat av: thomas

du är värd massor, oavsett hur vissa behandlar dig. kram

2009-03-24 @ 15:35:15
Postat av: mamma

De vann med 2-0 men det kunde varit mycket mycket mer! De var bäst!! :)

2009-03-24 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0