Gaaaah

Är det nån här som är bra på att förstå sig på mitt humör?
Ena sekunden känns allt toppen och nästa sekund vill jag bara dö.
Försvinna från den här jorden, försvinna från allt som gör så ont...

Jag vet ju att jag är bipolär och att det är en sjukdom, men va fan, jag kan ju
inte låta det rättfärdiga allt jag säger och gör. Det är en orsak till att jag ibland
gör som jag gör men det är inte allt. Jag är ju fortfarande åsa. Även om
jag ibland är så svag så att jag låter sjukdomen styra... 
Nu har jag fått en ny medicin oxå. Så då är risken att jag blir ännu knäppare
dom närmsta dagarna.

Är livrädd för att förlora allt. Livrädd för att förlora dig. Men det har jag nog redan gjort.
Jag kan inte hantera dig och henne längre. Jag trodde det skulle gå men 
det gör inte det. Jag kan inte ens leva normalt längre... 
Det håller på att förstöra mig totalt.
Mår bara sämre och sämre för varje dag som går och det låter hemskt, och jag vill egentligen
inte ens säga det, men den enda som kan få mig att må bra nu och som kan göra 
allt bättre är just du. Men det är inget krav jag nånsin kommer ställa på dig.

Hur sjutton ska jag hantera situationen när jag mår dåligt av att både umgås med dig
och inte göra det?? Känns som en loose-loose situation. Eller win-win för jag klarar mig
ju ändå inte utan dig.. Det är fan sjukt. Men för mig betyder det nånting. Allt som vi varit med om.
Allt som ändå hänt sen vi träffades första gången. Varje gång har vi ju "hittat tillbaka" till varandra.
Har ju försökt att säga upp kontakten flera gånger men varje gång så slutar det med att vi står där.
Betyder det ingenting för dig?

// en hysterisk och knäpp åsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade din blogg via Bambiboken...=O)..Du verkar va en helskön tjej med lite samma problem som jag...jag har oxå depressionsperioder som jag inte kan hantera. Går på utredning och ska träffa läkare den 2:a april nu...vill bara att du ska veta att du inte är ensam! Kram//Ida

2009-03-30 @ 17:45:29
URL: http://bouncysunshine.blogg.se/
Postat av: thomas

skicka ett rör ballerina & en mugg varm oboy som tröst

2009-03-30 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0