Fotboll & Mario Cart

Då var det torsdag igen. Snart dags att bege sig ner till Göteborg som vanligt.
Men känns rätt så lugnt nu för tiden. Kan till och med tycka att det är skönt att få prata av sig lite  ...

Fotbollen igår hade en kul avslutning måste jag säga ;) Inte för att jag är nåt jättestort fan av Barca
men hellre dom än Chelsea. Chelsea ledde med 1-0 nästan hela matchen, Barcelona tryckte in ett i 93:e minuten.
Sen kan man ju tycka att Barca skulle fått en straff mot sig strax efter det men så tyckte inte domaren.
Så nu blir det Manchester United - Barcelona i finalen. Ska bli kul och spännande.
Är dock ett tag kvar, om jag inte minns fel så går finalen i början av Juni.

Efter fotbollen blev det Mario Cart-turnering som vanligt :) Har verkligen inte tröttnat än, sjukt jävla roligt.
Jag och Yoshi är grymmaste teamet ever! Även om J vann, som alltid  *suck* ...


Bjuder på en fotbollsbild från Viken i somras. Jag med spagettibenen försökte sparka lite boll :)


Kommentarer
Postat av: Putte

Det var den mest orättvisa fotbollsmatchen någonsin! Gillar inte heller Chelsea, men de var faktiskt värda att vinna. Jaja, United kommer ändå vinna finalen, som spelas 27 maj, så nu vet du det :)



Yoshi! Det ska ju vara Toad :P





2009-05-08 @ 07:57:45
URL: http://bornonarainyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0