Släktträff

I lördags så var jag på släktträff någongstans utanför Björsäter... tror jag :)
Det var några av min morfars kusiner på min gammelfarmors sida som ordnade det.
Var rätt skeptisk innan och hade väl ingen lust att åka med egentligen, men det gick bra.
Var inte så farligt som jag trott.
Fast av dom 50 som var där så kan jag inte påstå att jag kände igen så många....
Har aldrig riktigt umgåtts med den delen av släkten så mkt så var glad för varje person jag kände igen :p
Var god mat och fika och släktfotografering. Hade jag inte riktigt planerat direkt.
Fick springa till bilen och paniksminka mig lite mer innan korten skulle tas :) 


Anna, Virre, Jag och Jelle.. 
                                
   


Family :)




Tjocka släkten



Kommentarer
Postat av: thomas

iih, blondiner överallt! leskigt

2009-09-16 @ 13:07:17
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0