film- & mummahelg

Då var helgen över för den här gången.... igen.
Var sjuk i torsdags och fredags, tycker det är så jobbigt att vara sjuk.
Blir så fruktansvärt rastlös... Bara ligga i soffan och sova/kolla teve.
Kollade på Ice Age 3.
Lika rolig som dom övriga 2 :)

Mådde bättre på lördag eftermiddag iaf. Det var ju tur.
Var på Mumma, så bra så.
Hade en trevlig & mysig kväll.

Igår var jag duktig...
Medans Johan var och jobbade så storstädade jag hans kök.
Många +poäng till mig om jag får säga det själv :)
Blev så fint så.

Sen blev det popcorn och filmkväll som vanligt...
Igår såg vi The Hungover.
Den var riktigt kul tycker jag.
Rekomenderas, typiskt lagom söndagsfilm.


Gå gärna in och kolla på Johan och Patriks blogg.
Dom är perfekta att hyra nån timme för  olika kalas, events och liknande.

http://knasteroknas.blogspot.com/



Var allt ett par som var uppe och dansade på Mumma.
Tack till Stefan och Matte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0