fly away with me ...

Onsdag idag.
Det betyder att det inte är så långt kvar till helg igen :) 
Helgen som var var helt okej.
Mys och lugnt i fredags och lite partaj i lördags.
Bambi var med ute i lördags...
Hör inte till vanligheterna att hon gör det nu för tiden ;)
Saknade väl piraten (som han nu mera kallar sig) antar jag för gick hem redan vid 1.


Har tänkt lite på vad du sa bandola... Jag tror att du har fel.
Allt handlar om att kompromissa.
Man har inte alltid samma tankar och värderingar och viljor.
Jag är inte som jag va förr. Jag har/kan ändra mig.
För en gång skull vill jag inte sabba det här.
Jag tänker inte sabba det.
Jag vill få vara lycklig. Vill må bra ett tag till....
   Jag mår ju bra nu.
Inte redo för det svarta på ett braa tag.
Bara jag håller mig fast vid relingen och håller mig ovanför ytan så borde det väl inte vara någon fara?


//Kram Å



Square one, my slate is clear
Rest your head on me, my dear
It took a world of trouble, took a world of tears
Took a long time... to get back here


Kommentarer
Postat av: Benny

Ja det syns att det går bra nu, du utstrålar glädje varje dag numera.. Härligt!

2009-08-27 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0