Helgen

Nu var snart denna helg över.
Helgen har varit rätt lugn och skön.

Mys och god mat i fredags + kass film vi inte ens orkade se klart på...
Igår spenderade jag ett antal timmar ute på Hattarvik. Bada och sola.
Brände mig.
Var dock inte så jättevarmt i vattnet, det blåste åt fel håll.
På kvällen var jag hos Ida en sväng och sen på Mumma och lyssnade på Fredrik när han spelade.
Var mysigt, gillar livemusik.

Idag har jag varit hos håkan på lite pool & grillparty.
Fast jag badade inte, dom sa att det var 22° i poolen men vette sjutton om det var det.
Doppade bara foten och det kändes kallt :P
Blev ett snyggt kort på Pecken. Ska se om jag kan sno det av fotografen och lägga ut det på bloggen lite senare :)
Nu sitter jag hos Kim. Vi (hon) har varit och plockat lite vinbär...
Ska försöka få med Johan och bada på ekudden ikväll, ska bli spännande och se hur jag lyckas med det...
Får väl flirta lite så ger han nog med sig ;-) hihi....

Hoppas ni alla har haft en toppenhelg.
... och sen får vi hoppas att det fina vädret håller i sig några dagar till.

Take care / Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0