Inglorious Basterds

Lovade er en utvärdering efter att jag varit och sett Inglorious Bastards så antar att det är bäst att hålla det :)

Jag tyckte filmen var helt okej. Jag blev positivit överraskad i alla fall.
Men å andra sidan så hade jag inte så höga förväntningar.
I vanlig Quentin Tarantino anda så var det en del blod och en del scener man blev lite småäcklad av..
Typ skära av skalpen på folk och rista in saker i pannan.
Alla tycker vi olika saker är äckligast... Johan tyckte t.ex att det äckligaste i filmen var tjejens små födelsemärken på halsen.......

Brad Pitt gjorde en bra roll som vanligt :) Gick omkring och var allmänt cool och körde nån bonnig dialekt.
Efter att ha lyssnat på johans argument så är jag dock beredd att hålla med honom om att den som gjorde sin roll bäst var "judejägaren". Kroppen rös när han pratade och när man såg honom. Han var bara allmänt scary...

Synd att inte Andra Världskriget slutade på samma sätt som i filmen... Hade varit coolt tycker jag.
Så se filmen, den var lite smårolig :)



Efter filmen så blev det hem och myspys med skumbaaad.
Nice.

Imorgon är det fredag, wohooO!

pusskram // Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0