pain in my head

Sitter här på jobbet och har ont i huvudet.
Känner mig hur stel som helst.
Hoppas jag lyckas fjäska till mig lite massage sen :)

I helgen ska jag åka till Viken. En bunt släktingar från pappas sida kommer.
Ska bo i en stuga. Gjorde det förra året oxå, var trevligt.
Får se om jag stannar fre - sönd eller om jag åker hem på lördag kväll.
Har inte riktigt bestämt mig än.

Johan ska till visingsö i helgen iaf.
Kommer sakna.
Så kan det gå när man är tillsammans med en narr, hahaha....

Tror jag är övertrött oxå.
Vill hem och tappa upp ett varmt bad. Med skum.
Sköönt.


Passar på att säga Grattis på 24årsdagen Ida.
Kommer med en blomma ikväll ska du se :)


Kramar å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0