Åååååh

Jag trodde ju allt var bättre. Jag kände mig ju bättre.
Så stabil som jag varit sista månaden har jag ju inte varit på jättelänge.
Situationen med dig var hanterbar. Nästan ingen kontakt, och jag mådde bra.
Eller, kanske inte bra, men jag mådde okej. Jag började till och med nästan känna mig fri.
Vet inte hur många år sen det var jag hade den känslan. Fri, jösses vilket underbart ord.
Men allt det är borta nu, all min glädje och all den lilla livslust jag hade. Helt bortspolat.
Det är inget speciellt som har hänt, allt bara kom i lördags kväll... Och det blir värre.
Hur kan man ha så mkt ångest utan att det egentligen hänt nåt?
Jag är rädd.....


need something bad right now
bad to make me feel good


Kommentarer
Postat av: thomas

du skrev nästan precis om det som gick igenom mitt huvud igår natt.. att vara fri.. kom så frikramas vi istället.

2009-05-28 @ 00:17:56
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0