Valborgshelg

Så, då har det varit helg igen.
Helgen var bra överlag måste jag säga...
Jobbade dock hela lördagen och söndagen men var lugnt för ringde inga. Lite tråkigt oxå kanske men ...
Tiden går ju inte snabbast då. Men var skönt på ett sätt för var rätt trött..
På valborg så var jag hemma hos Fia och grillade. Var mkt trevligt, och gott =) 
Kött fifaan..
Sen så blev det lite Björnes för ovanlighetens skull :P
Var mkt trevligt, kul att träffa Dig igen. Inget mera Kina nu på ett tag hoppas jag.
Mys på natten....

På fredagen var jag riktigt aktiv måste jag säga...
Först hemma hos moster och morbror och tiggde frukost :)
Sen var jag och syrran i Hällekis och hälsade på mamma och pappa en sväng.
Kastade lite gris, jag fick nöffa runt som en idiot.. Pinsamt värre....
Tyckte hon kunde ha berättat reglerna innan så jag visste vad jag gav mig in på.
Sen i alla fall så åkte vi en sväng till Sjötorp. Hälsade på CC som jobbade.
Spelade minigolf.. Gick åt helvete, hatar att förlora...
Sen fest hemma hos Ola M och sen Björnes..

Lördagen jobb jobb jobb... Sen hem och göra i ordning sig för fest igen.
Var hemma hos Johan. Var mkt trevligt, många glada människor.
Bara massa tjejer och sen Johan... Fatta att han trivdes ;-)
Sen blev det Statt. Var sådär kul... Hem och sova för att upp och jobba igen..

Så, det var min helg det.
Vad har ni gjort i helgen? Skriv gärna en kommentar om det...

Den här dagen har dock varit lite jobbigt.. Ångest förut, vet egentligen inte varför.
Men börjar kännas lite bättre nu.
Snart åka på möte, ska faktiskt bli skönt.. Få prata av sig lite.

Kramar Å

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som om du hann med en jävla massa ;) vi hade sketkul i helgen, va underbart o träffa niklas igen =) och kommer bli sketkul nu till helgen med när jag får träffa dig =D puss

2009-05-04 @ 21:29:54
Postat av: millie

vill du bli veckans blogg och bli länkad hela veckan på min blogg?



kolla in min blogg för mer information :)

2009-05-04 @ 21:33:28
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

låter ju kul :)

2009-05-04 @ 21:40:41
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: thomas

torsdag grilla/dricka, fredag mysa, lördag poker/dricka, söndag mysa/hälsa på tage.. inte så värst spännande blandning när man tänker efter. eller jo, en miljard promenader också! :p

2009-05-04 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0