bilen såld

Så, nu är bilen äntligen såld.
Känns lite sorgligt faktiskt för jag tyckte om den.
Men det är (var) Johans bil så det är han som bestämmer.

Men gud vilken pärs det var. Ush det var jättejobbigt.
Johan lät mig sälja den medans han fortfarande var på jobbet.

Så vid  23,00 igårkväll kom det två killar från Västerås och köpte den.
Har aldrig sålt något tidigare och då sen sälja något mitt i natten.
Ush allt var jättejobbigt. Sen hade Johan inte tankat bilen så den startade inte först.
Var fullständigt kaos så pappa fick skynda sig och åka till St1 och tanka i en dunk
för att sen hälla i bilen. Så vi lyckades få igång den precis innan dom kom.


Johan kommer få höra det här väldigt länge!
Har nog nästan aldrig haft en sån klump i min mage tidigare.

Blev som ett litet barn och la mig ner på marken och grät och lät pappa fixa allt .....
Vill aldrig sälja något igen.



Kommentarer
Postat av: Em

Men du gjorde det ju? Skönt med allt som är gjort. ;) God morgon! :D

Sv: Vad roligt att ni kan ha med Bobo så där, bra för han också att få stimulans utöver att vara inomhus.

2010-07-13 @ 08:02:11
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: mamma

Du var så duktig så :)

Och allt ordnade sig ju bra till slut.

Det mesta går ju faktiskt att fixa!

2010-07-13 @ 10:41:39
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: It sure is ;)

2010-07-13 @ 16:05:32
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0