Jag har lagat mat

HA !!!
Jag har lagat mat... På riktigt. Har gjort min egen matlåda.
Har ju nästan aldrig gjort det tidigare. Bra blev det oxå!

Johan har börjat äta mat på jobbet varje dag så jag får inga matlådor längre :(

Hur som helst så började jag med en relativt lätt.


Man tar en morot och kokar den i en gryta.
Köper en kassler på ICA och skär den i tunna skivor och steker i stekpannan.
Tar en matsked Creme Fraiche (gärna med någon smak man tycker om)
Sen tar man ett par ostar som ligger i en plastlåda med nån slags olja!

Man behöver inte krydda något heller ! Så det kan knappast bli fel !
Längtar till min lunch så jag får smaka !


Kanske ska bli kock ??


Kommentarer
Postat av: Daniel

Enkelt e bäst å gott!!!

2010-07-01 @ 14:27:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sabine

ser smaskens ut

2010-07-01 @ 17:37:34
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: TESS

Det är rättat takter Åsa! :)

2010-07-01 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0