Helgen

Jag är kassast på att uppdatera bloggen känner jag.
Men nu kan jag iaf skylla på att det har varit fint väder hela helgen så har inte suttit inne vid datorn nåt.
Sen så var det en sjukhusvistelse inblandad oxå så får skylla på det med.

Helgen har varit relativt lugn ändå tycker jag. Rätt skönt faktiskt.
I fredags var jag och fikade lite med syster yster och gordon.
Sen ut till tidavad och kolla b-lagsmatchen, haha.
Efter det hem till moster och morbror och äta grillad mat... Muuummsig.
Sen kikade jag förbi kompisarna som var på statt. Var en enmanstrubadur som spelade.
Rätt bra faktiskt om jag får säga det själv. Inte bara gamla creedenscovers utan han körde annat oxå.
Första låten var en Pink Floydlåt liksom. Bara det ...
Så blev en hel del cp-dansande...

På lördagen så började jag med att gå bort till Lekevi och kolla när syrran spelade fotboll.
Var skönt för var så fint väder. Sen hem till mamma och satte mig i solen där en stund.
På kvällen var jag hemma hos Fia och grillade. Var trevligt.
Sen blev det björnes, men var bara där en kort stund. Var trött och inte riktigt på humör.

Vaknade på söndagen och var rätt irriterad. 1000 pers som ringde och störde mig när jag ville sova.
Ville bara ligga kvar i sängen...
Men Kim kom på besök och jag var tvungen att gå upp. Så satt och tjatade lite med henne ett tag.
Sen hem till mamma för att äta. Stensomnade i soffan och sov resten av kvällen.
Spännande söndag, verkligen :P

Nu sitter jag och jobbar. Jobbar sent idag. Extraöppet pga deklarationstider. Så ska jobba hela helgen oxå.
Hoppas att det blir en lugn och skön vecka. Behöver ta igen mig lite efter kaoset förra veckan. Fortfarande rätt trött.
Tack iaf ni som har orkat stötta mig och tack för alla snälla ord. Det behövs nu när det är rätt mörka tider i mitt huvud...

Ha det bra alla ni som orkar läsa mitt dravel.
P&K / å


Bilden är från Lekevi i lördag.

Kommentarer
Postat av: thomas

http://www.youtube.com/watch?v=EtGF2m102Wg :) kram gumman

2009-04-27 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0