Sötast

Var och träffade sötnosen igår och idag var han och hälsa på på jobbet.
Imorgon har han hunnit bli 2 veckor.
Sötast!

Jag vågade mig till och med på att hålla honom.
Lille Rasmus :)

Jag lyckades bra med presenterna måste jag säga. Stolt.
En rolling stones body och en vit med svarta djur.
Sen en döskallesnuttefilt och ett par svarta coola byxor.
Och två par söta strumpor till dom små små fötterna.

Wilma fick oxå en present. Mest för att jag är så snäll.
En fin ponnyhäst som surfade blev det.
Hennes kommentar var dock "kunde du inte köpt några mer paket?"
Jaja, hon är ju ärlig iaf. Jag tycker om henne ändå :)

Nu dags att åka till Gbg.

Ha en bra torsdagkväll!

Kramar // Å



Kommentarer
Postat av: Emma

"Wilma fick oxå en present. Mest för att jag är så snäll." hehe bara för att hon har lindat dig runt sitt lillfinger ;D kram gumman

2009-04-28 @ 19:49:31
URL: http://xema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0