piiiinsamt

Gjorde bort mig i helgen förresten, rätt rejält.
Vi skulle dra och spela minigolf.
Johan var bakfull, åsa skulle köra hans bil.
Första gången jag skulle köra den.
Åker till bäcken, parkerar.... Gick så bra så.
Fick hitta på en egen parkering för var så mkt bilar.
Snygg parkering brevid staketet.

Spelar minigolf.. Gick inte så bra, blev sur.
Vi struntade i dom sista två hålen...
Mest för att det var så mkt folk, host host...

Sätter oss i bilen. Jag ska backa.
Söt hund ivägen.
Gammal tant med rullator.
Telefonen ringer.
Jag backar.
Svänger.
Hör hur det låter konstigt och skrapar.
Kommer ihåg trästaketet.
Helvete.

Försöker övertala både migsjälv och johan om att det inte var nån fara.
Att jag bara snuddade lite. Fast att jag vet att vi båda hörde hur det lät.*
Livrädd.
Röd i ansiktet, fan.

Åker till Valentino, parkerar långt ifrån alla andra bilar.
Går ur och kollar på bilen.
Svarta och röda streck på framskärmen (eller vad det nu heter).
En del på sidan på bilen.
Inser rätt snart ändå att det dock bara verkar vara färg från staketet.
Tvättar lite, det mesta försvinner.
Lite repor kvar bara.
Tur.
Skämdes ihjäl.....

Det var historien om när jag åsa gustafsson körde johans bil för första och sista gången.......

Kommentarer
Postat av: thomas

synd om staketet.. du kunde väl åtminstonde ha siktat på tanten?

2009-08-04 @ 15:03:03
URL: http://djuping.blogg.se/
Postat av: Jelle

HAHA, thomas :P

men stackars dig åsa, vi är nog lika klumpiga du och jag. Men hade det vart jag som kört bilen hade jag också skämts ihjäl asså :P

2009-08-05 @ 11:33:43
URL: http://jelleelarsson.blogg.se/
Postat av: Magnuf

Åh herregud! hahahahahahaha! Det är för bra för att va sant :D Du är så himla fantastisk! Jag hade visserligen dödat dej om det var min bil men nu är det sjukt skoj :D

2009-08-05 @ 15:28:11
URL: http://lappri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0