Julafton

Vaknade på julaftonsmorgon av att bobo och johan kom och gav mig
frukost på sängen. Och sen fick jag paket! Fick en hårborste som ger
små strålar så att håret blir mjukt och lent!

Sen hem till farmor och farfar med glögg och sen lutfisk.
Min favoritmat, alla kategorier! Sååå gott!

Sen hem till mamma och pappa och äta struvor och ris alá malta.
Och knäck förstås!
Sen Kalle Anka och efter det vi alla väntat på ! Paketöppning!

I år hade vi sötaste tomten ever! Han fick lite hjälp av syrran oxå!

Jag fick en ny digitalkamera! Superduper söt! Rosa och allt :)
Sen mer presentkort och pengar och en söt rolfbergstomte till min samling.
Och smycken igen :) Älskar smycken!

Bobo fick en ny ring till sin bur. Är dock osäker på om han tyckte mest om
själva paketet eller innehållet :)

Har ni haft en bra jul?







 



Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja men jag tror man vänjer sig. det blir faktiskt skönare och skönare för varje gång som jag lägger mig. tror det kommer bli jättebra till slut :P



hur har din jul varit Åsa?

2009-12-27 @ 19:56:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0