hahah

Är bara tvungen att lägga in en grej jag hittade på tjuvlyssnat.
Mest i brist på annat att göra.
Jobbar och det ringer ingen ....


Två tjejer ~15 står i kön till Balder.
Tjej 1: Asså jag kan inte ens vara hemma längre, så fort jag går innanför dörren så kommer mamma och lassar massa disk på mig.
Tjej 2: Oj då, stackars dig.
Tjej 1: Äh, jag bara ställer in allt smutsigt i skåpen igen. Hon tror det är nåt fel på diskmaskinen och håller på och kollar och kollar och tar upp massa tid. Det är väldigt underhållande faktist. Bättre än TV.




Bild på mig och syster yster.


Kommentarer
Postat av: gillan

sötnosar

2009-07-27 @ 18:49:32
Postat av: Ida

Så jäkla roligt!! Ska jag göra med min sambo...hon kommer tro att det är han som diskar dåligt!! Haha...

2009-07-29 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0