Tralalaa

Sitter här och njuter av semestern.
Det är så skönt, det var precis vad jag behövde.
Visst, jag kanske har sovit bort för mkt av dagarna men va fan, jag behövde det nog.
Har ju semester nästa vecka oxå så kan vara mer aktiv då :)
Skulle blitt husaren igår egentligen, men blev lite ändrade planer ;)

Mår så bra nu, och det är så jävla härligt.
Vet inte om jag nånsin har mått så här bra...
Känner mig så fri. Fri, fan vad skönt det känns att kunna säga det igen.

Nu är det helg oxå, ska bli så skönt.
Var egentligen meningen att det skulle bli beachparty på Hovden men skippade det i år.
Lite blandade känslor men tror att det blir bäst så.
Tror att jag skulle längtat hem annars.

Borta bra men hemma bäst.
Haha, fan vad tråkigt det lät...

puss&kram / å


men när jag blundar
finns allting kvar
varenda tanke
allt som jag ville ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0