Flyr

Jag vet att fly inte är det bästa sättet, men ibland är det nog ändå det rätta sättet.
Jag behöver komma bort. Få tänka på något annat även om det bara är för någon dag.
Karlstad, i karlstad är jag fri. Där träffar jag bara dom jag vill...
Och E, min älskling som jag alltid saknar.

Tackar T för det fina sms:et i tisdags. Blev tårögd när jag läste det.
Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna en så fin vän som honom.
Det värmde verkligen.
Räcker med en sån liten grej för att jag åtminstone ska klara av en natt till..


Jag lämnar, staden i all hast.

Just innan, dagen bröts sig fram

Just då, jag sätt det ske.

Jag hade en känsla, var den nu är



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har fortsatt att läsa din blogg....gör ont i mig att läsa om människor som har det jobbigt. Tur att du har bra vänner....det är det viktigaste!

Postat av: thomas

Så länge du kommer hem igen, vi behöver dig här <3

2009-06-12 @ 00:16:50
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0