det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig.....

Måste bara säga tack!
Ärligt.
Tänker inte skriva ut nåt namn, det tar för stor skada.
Hade ju inte ens tänkt svara. Dumt fyllesamtal mitt i natten trodde jag liksom.
Glad att jag ändå gjorde det ..
Det är så skönt att höra, skönt att veta att nån bryr sig.
Skönt att ha nån som kan älska mig för den jag är.
Som inte bara bryter ner mig hela tiden...
Tänkt hur mkt ett samtal mitt i natten kan göra?

Jag hade ju allt klart, rakbladen, spriten, pillrena.... 
Struntar i om jag får massa kritik för att jag skriver det.
Orkar inte låssas längre. Alla som känner mig vet ju ändå
att jag är på botten.
Men nånting fick mig att vakna. Eller någon fick mig att göra det snarare.
Så känns det nu iaf. Hoppas det kan hålla i sig.
Är så inni helvete trött på att må dåligt hela tiden.
Varför liksom?
Du lider ju inte av det direkt, är ju bara jag som gör det.
Och alla i min närhet som måste plocka upp alla spillror av mej hela tiden.

Dags att må bra nu. Sluta deppa. Ut och roa mig. Ha kul.
Strunta i folk som förstör mig, gång på gång på gång.
Jag förtjänar bättre!
Känns så jävla skönt att kunna säga det.
Har nog aldrig sagt det högt förut.
Sitter här hemma 4 på natten och pratar för mig själv.
Och det känns så bra.


Sen endå en eloge för Hannah som orkar med mig hela tiden... Min kärlek till dig är större än livet självt....


Men jag tänker ändå sluta det här inlägget med att säga att jag verkligen verkligen verkligen har tyckt om dig O.
Och klart som fan jag fortfarande gör det, jag kan stå och skrika ut över hela Prebende att jag älskar dig.
För det gör jag... Trots allt. Men det räcker nu....

Godnatt på er! / Å   <3


I've tried so long to make you like me
To do everything you wanted too
This is the last time
I'll take the blame for the sake of being with you

Kommentarer
Postat av: thomas

det tar bara 5 minuter för mig att komma dit, oavsett när på dygnet det är så kan jag alltid springa över när det är hemskt

2009-06-27 @ 05:39:46
URL: http://djuping.blogg.se/
Postat av: Dijana

Du kommer fixa det! Kämpa på bara! Du är guldvärd för många personer... =)

2009-06-27 @ 06:05:13
URL: http://perfectiiion.blogg.se/
Postat av: Ida

Yes! Du ska må bra nu....dina nära och kära får leva med att plocka upp dina spillror, så att de får se hela du ibland också! Ha en underbar sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0