Midsummer

Så, då var även denna midsommarhelg över för i år.
Tycker allt att helgen varit bra överlag.
Lite tråkigheter, men ändå hanterbara...

Midsommarafton börjades med jobb i kiosken. Skulle bara hälsa på men slutade med att jag fick hjälpa till en stund.
Men det gick bra. Sen hem till mamma och sola lite och kolla på när hon fixade maten jag skulle
ha med mig på knytkalaset :)  Tror alla var överrens om att det var bäst att mamma gjorde maten och inte jag...
Som i vanlig ordning var jag sent ute så fick slänga på mig sminket och kläderna och åka.
Åkte till Håkaf. Lekte lite lekar, kollade när dom andra drack nubbe, sjöng snapsvisor och moffade massa mat.
Läckrast var ju Daniels tårta, jävlar....
Ska försöka slänga upp lite bilder sen när jag tiggt till mig några från folk. Min kamera var hemma hela helgen ..
Senare på kvällen åkte jag till Bengstorp till Kims hus. Johan och Unosson mm hade kombinerat med 25-årskalas.
Var skoj, var inte där så länge. Vet inte hur det gick till egentligen men hamnade på Björnes iaf ;) Så trevligt så!
Fullt i bilen och Uno i bagageluckan :D

Midsommardagen spenderades mest ute i solen. På kvällen var det Olstorp. Mysigt.
Dansade bugg, det ni! :)
Hade trevligt... Fast att halva släkten var där, haha!
Började med förfest i Töreboda hos Emils mamma.
Kul att vara i det huset igen, många minnen därifrån.
Synd att jag missar törebodafestivalen, tradition med förfest där annars...

Nu närmar det sig semester, räknar ner dagarna, fan vad skönt! Hoppas vädret håller i sig!

Ha det toppen allihopa!

p&k Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0