Björnbröder

Satt och kollade på Björnbröder förut. Den är ju så underbar.
Gråter lika mycket varje gång, men så kan jag ju vara rätt så blödig emellan åt oxå.
Men jag älskar den verkligen.
Nånting jag undrar över dock är varför disneyfilmer jämt ska vara så sorgliga?
Gråter ju floder till Lejonkungen oxå, och då ska vi inte ens prata om Tarzan...
Fast filmer med riktiga människor tycker jag inte är sorgliga, inte ens när Leonardo Dicaprio sjunker till havets botten i Titanic.
Eller när Bruce Willis sprängs uppe i rymden i Armageddon...
Men men , orka bry sig :P

Här kommer iaf en söt liten låt från Björnbröder.
Trevlig fredagskväll/natt allihopa.

// Åsa


Kommentarer
Postat av: Nicke

kan man gråta till tarzan?weird

2009-03-18 @ 22:50:20
URL: http://psychohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0