Min

I lördags så fyllde Håkaf 25 år. Halvägs till hundra trala la laaaa...
Festen ägde rum i hans finfina hus i Berga :)
Började med att alla fick var sin idolbild på honomsjälv. Alla dessa lekar ...
Det gick iaf ut på att man inte fick säga Ja eller Nej tills maten serverades.
*jösses 2 timmar*...
För mig gick det åt helvete, om det nu var nån som trodde nåt annat.
Tog inte alls många sekunder innan jag blev av med mitt lilla kort.
Gordon vann iaf. Han höll mest tyst sista halvtimmen för att inte bli av med dom ;)

Det åts massa mat, tårta och sen nattemat oxå... Var ju inte hungrig när jag kom hem iaf.
Några spelade kubb, andra badade i poolen... Vissa var mest bara sociala..
Jag spelade lite guitarr hero och sen hade jag lite dans, för mig själv, på övervåningen.
Jo, tipspromenad var det oxå.. Fattar inte hur jag inte kunde vinna. Nästan säker på att mitt lag hade alla rätt.
Jag kunde ju massa ju.. Stolt. Knepig rättning det där..
Emelie stog för snyggaste vurpan iaf, höhö.....

Håkaf hade en överraskning kvällen till ära. När jag hade klivit in i huset, hälsat på håkaf så såg jag ett mycket välbekant och saknat ansikte. Magnuf var hemma och hälsade på. Wohoooo! Även om det inte var så längesen jag var och hälsade på honom på Irland så var han ändå saknad. Det var en överraskning, ingen som visste.. (Förutom håkaf då)

Men det var en mycket trevlig kväll. Hade skitkul!
Så en eloge till dig Håk.

Kram/ åsa



Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få




Kommentarer
Postat av: Hannah

Puss ditt lilla pök :P

2009-05-17 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0