Out from under...

Nu sa jag ifrån.
Okej, det var inte så mycket kanske och inte om en stor grej men ändå betydde det mycket för mig.
Ett steg i rätt riktning.
Och det var inte så jävla lätt. Men dags att inse att du inte kan köra med mig hur mycket som helst.
Men jag måste nog vara världens sämsta person på att sätta gränser. Helvete vad jobbigt jag tycker det är.
Fick ju ångest redan innan jag skickade iväg smset, men kände att det var det rätta....
Får nog försöka vara lite stolt över migsjälv, hur man nu är det.


I don't wanna dream about all the things that never were.
And maybe I can live without, when I'm out  from under.
I don't wanna fell the pain, what good would it do me now?
I'll figured out, when I'm out from under...


En vinterbild kommer här ;)


Kommentarer
Postat av: thomas

ja-aa! klart du ska vara stolt över dig själv, fast man ska ligga på rygg, INTE sida när man gör snö-änglar.. men jag förlåter dig för denna gången!

2009-05-06 @ 12:14:59
Postat av: gillan

DUKTIGT! ÅSA

Det är ju så att man blir lite stolt faktiskt. Du kan om du vill och bestämmer du dig bara så vet jag att du klarar det mesta.

2009-05-07 @ 10:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0