tröttast

Jag är så sjukt trött...
Känns som om jag ska somna snart. Den här dagen har inte gått fort iaf.
Men bara en halvtimme kvar på jobbet, sen blir det nog hem och krypa ner
i soffan och mysa med en kopp te eller nåt hoppas jag.
Kanske kan lyckas lura med pojkvännen ut på stan och fika.
Fick ett plötsligt sockerbegär.

Det känns lite som att min kvinnliga charm ändå fungerar rätt så bra så borde
inte vara omöjligt att tjata med han till stan.
Vi såg bara en halvlek av fotbollen igår för sen kollade vi på Moulin Rouge :D
Haha

He's my biaaaatch!     And I love it!


Ha en trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: jessica

tack som fasen! hoppas din dag har varit bra :)

2009-10-15 @ 22:47:36
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0