en ring av eld....

Då var det måndag igen.
Mååånga dagar kvar till helg.
Helgen var okej iaf.
Rätt lugnt med lite spelkväll i fredags.
Spelade TP. Det roligaste var nog att det tog närmare en timme innan vi
förstog att vi spelade på barnfrågorna.
Så högt var vårat IQ.
Och då påstår Jonas ändå att han är med i Mensa...

Mumma och Johnny Kask i lördags.

Igår var det väldigt lugnt. Blev lite film och serier på teven.
Har laddat hem nästan alla Tintin avsnitt så blev ett par sånna :)
Och sen blev det nån ny Wallander. Cellisten tror jag den hette.




... och för alla som undrar så har jag nu fått mina pengar.
Precis det datumet som han lovade mig från första början när allt uppdagades.
Han har hållt sin del av dealen, och jag tänker hålla min...
Tackar för att folk bryr sig, men önskar att ni som nu ringer till honom på nätterna
och hotar honom ska sluta med det.
Om inte för hans skull, så gör det för min....
Jag vill bara glömma altl detta nu och lägga det bakom mig.

Jag blir oxå ledsen, ta hand om dig!


// dinå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0