försvinna

Just nu ångrar jag att jag sa nåt till nån om dom där pengarna.
Jag orkar inte med allas tjat om att polisen måste bli inblandat och allt jävla moralsnack.
Känns som att du M (saknar dig, kom hem nångång) är den enda som verkar förstå hur det känns för mig.
Eller som åt minstone i princip inte tvingar mig att göra nåt jag inte vill.
Det är lätt att stå som utomstående och säga exakt hur jag ska göra, jag tänker inte ens försöka förklara hur allt det här känns för mig, för ingen skulle förstå ändå.

Jag vill ju inte blanda in polisen.
Kan ingen förstå det??? Det räcker nu, jag orkar inte med det.....


Oh it's not fair,
And it's really not ok,
It's really not ok,
It's really not ok,


Kommentarer
Postat av: thomas

Det är klart att du inte ska göra någonting du inte vill, och inte känna dig tvingad till det heller. Huvudsaken är ju att pengarna kommer till rätta, men hoppas du förstår att vi bara vill hjälpa till.. även om vi inte har samma tillvägagångssätt så vill vi ju i slutändan se att du har pengarna tillbaka och är glad igen. Puss

2009-09-16 @ 20:51:44
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0