från kylan in i värmen ....

Jag fattar inte hur någon kan vara så värdelös på att laga mat.
Jag försöker men jag kan verkligen inte.
Det blir bara fel.
Ett litet misstag liksom.
Jag kanske överreagerade oxå bara för att jag är trött.
Allt kommer över mig på en gång liksom.

Började med att jag såg en person igår som jag inte alls ville se.
Kan ju inte ens prata med mina kompisar när hon är i närheten.
Vill inte att det ska vara så. Ett litet förlåt hade räckt, då hade jag kunnat glömma.
Jag är inte långsint. Jag brukar alltid kunna förlåta..
Det är en känsla jag inte känner igen, har aldrig känt så tidigare.
Och det skrämmer mig.

Sen så gick det ut över fel person oxå.
Allt blev bara fel.


Får rycka upp mig nu.
Snart får jag iaf lite mat. Då kanske det blir bättre (eller sämre??)
Hoppas det blir en lyckad kväll. Behöver ha kul.


/ dinå 


Kommentarer
Postat av: Magnuf

Och jag som trodde din totala inkompetens i köket bara var ett sätt att bli bortskämd av oss andra som inte sätter eld på ett kök så fort de ska koka ägg (vilket inte alls förklarar varför du är kompis med Hannah).



Du får försöka se det positiva i det hela, du kan ju tex bygga om ditt kök till något betydligt mer välbehövligt som en klädkammare kanske?

2009-09-26 @ 17:33:33
URL: http://lappri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0