hehe

Jag måste bara dela med mig...
Skrattar fortfarande när jag tänker på det även om det hände igår.

Jag, Johan och Jonas satt på Bistro och åt.
Kommer inte riktigt ihåg hur vi kom in på det men vi började prata om Bridget Jones dagbok.
Och då säger Johan att " det är väl då hon gömmer sig för nazister? "
Och både jag och jonas bara " va?? "
Fatta inget vad han menade...

Sen så visar det sig att han tror att Bridget Jones dagbok är typ samma som Anne Franks dagbok.
Fast att det är mer gjort som en komedi...

Efter att jag skrattat och hånat honom ett tag så säger han själv att när han tänker efter
så verkar det faktiskt inte så logiskt att det är så.


En en gång har jag överbevisat honom :)


Berättade nyss för Anna och Peter att fisken var god och sen satte jag tuggumit i halsen och fick
kvävningskänslor :p
Så jag har blitt rätt hånad här nu oxå...
Men nu börjar dom sluta skratta iaf ... sweeeeet.

Snart helg, gött som faaaaen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0